söndag 24 maj 2009

Riktigt retro!


Eftersom jag blev så nöjd med den svart/rosa väskan var jag självklart tvungen att sy en till i samma modell. Denna gången valde jag ett äkta retrotyg. Jag själv älskar färgerna och mönstret på tyget. Denna väska har ingen ägare så är du intresserad hör av dig!



Precis som på väskan i det förra inlägget har denna väskan också fått en knapp och en karbinhake.









Material: Mönstrat äkta retrotyg i kraftig bomull (som jag fått av en fantastiskt snäll människa. Tack Babben!) , Naturvit kraftig bomull från IKEA.




Bäst: Att denna blev precis lika bra som den förra.




Sämst: Faktiskt inget. Vis från den förra väskan kunde jag med enkla justeringar vända väskan lättare denna gång!




1 kommentar:

Anonym sa...

Men Gud här var det ännu en snygg väska:)fan va du är duktig//Carola R