tisdag 26 maj 2009

Ny väska visas av stilig modell!


Vilken tur jag har som har en liten kille som (ibland) vill ställa upp för fotografering. Sötnosen ville helst inte släppa väskan...




Hoppar över någon beskrivning på den här väskan. Jag har gjort som tidigare. Det är så himla kul när man hittar ett vinnande koncept redan från början, och inte behöver justera för varje väska. Det enda jag tänkt att jag ska prova på nästa väska, är att göra en liten ficka på insidan. Måste bara klura på storlek och placering. Så att inte väskan tappar formen allt för mycket när man lägger något i fickan... men det blir på nästa.



Material: Båda tygerna kommer från IKEA.

3 kommentarer:

Virrigaverasvimmelilivet sa...

Wow! Vilken snygg väska! Den vill jag ha, är den såld?

Snygg stil på modellen oxå :)

Anonym sa...

Hej Ulrica:)Gud vilken fin väska vill ha den:)Annars allt bra med dej??Du har samma fina talanger som mamma din ser jag:)Kram och sköt om dej //Carola Ragnarsson

vickan sa...

Älskar denna!!!!! / Vickan