onsdag 6 oktober 2010

Kärlek!

I början av sommaren fick jag ett samtal, som till en början förvirrade mig. Det var en gammal... nä vaddå gammal? Jag menar det var en ung klasskompis som jag knappt sett eller pratat med sedan gymnasietiden. Hon inledde samtalet med "Jag har blivit kär!" Jaha???? svarade jag, och såg nog mer än lovligt förvirrad ut. Hann tänka massor, men framför allt att jag tyckte att det var märkligt att hon ringde till mig för att berätta det. När hon sen fortsatte "I dina väskor!" Blev jag superglad! Här är väskan jag gjorde.
Insidan med fickor, nyckelband och näsduksfodral.

Beställningen innehöll också 3 st miljökassar. De skulle ha lite längre handtag än mina vanliga. Den stora killen i familjen ville ha en i blått, den lilla killen ville ha en i gult och mamman ville ha en med massa färger. Så här blev det. Material: Väskans yttertyg kommer från Maxi Corner
Fodret och alla 3 tygerna i miljökassarna kommer från IKEA