söndag 18 oktober 2009

TYGPROVER!

Nr: 21 ------------------------------------------------

Natur med svarta prickar (diameter 6 cm)

Nr: 20 -----------------------------------------------

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och ordnat bilder på de tyger jag för närvarande har i lager. En del av bilderna ser lite bleka eller fläckiga ut, men det är enbart bilderna som inte är av bästa kvalitet. Tygerna är perfekta.


Alla tyger finns i begränsad mängd. Men jag skaffar hela tiden mer nya tyger som jag kommer att lägga ut allt eftersom.


Hoppas att det finns något för alla smaker.




Nr: 0 --------------------------------------


Nr: 1 --------------------------------------




Nr: 2 ---------------------------------------


Nr: 3 --------------------------------------


Nr: 4 ---------------------------------------


Nr: 5 ---------------------------------------


Nr: 6 ---------------------------------------


Nr: 7 --------------------------------------


Nr: 8 --------------------------------------


Nr: 9 --------------------------------------


Nr: 10 (grå) --------------------------------------


Nr. 11 ---------------------------------------


Nr:12 (svart) ------------------------------------------


Nr: 13 ----------------------------------------


Nr:14 ----------------------------------------


Nr:15 -----------------------------------------


Nr: 16 ---------------------------------------


Nr: 17------------------------------------------


Nr: 18-----------------------------------------


Nr: 19 (SLUT)





















Inga kommentarer: