måndag 22 juni 2009

En speciell väska, till en speciell person!

Den här väskan är sedan länge beställd utav en av mina allra bästa vänner. Hon var tydlig med att den skulle ha en extra lång axelrem för att kunna ha den diagonalt över axeln och att den skulle ha flera fickor varav den ena skulle gå att stänga på något sätt.

En vanlig ficka, avdelad för att en penna ska passa till vänster på bilden. Även den numer obligatoriska karbinhaken för nycklar finns med. Karbinhaken har jag inte satt i min egen väska och det är något jag surt får erfara varje dag, när jag muttrande letar efter mina nycklar.




Den andra fickan valde jag att sätta dragkedja på. Det blev lite extra piller, men jag är riktigt nöjd med resultatet.



Material: Det mönstrade tyget kommer (som vanligt) från IKEA. Det rosa fodret från Maxi Corner. Karbinhaken från Lekolar. Dragkedjan från mina gömmor.
Bäst: Jag är riktigtt nöjd med fickorna.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad jag längtar efter min väska. Ser helt fantastisk ut. Du är ju bara bäst. Min älsakde vän. Tack för att du finns. /Maria

Jenny sa...

Super fin väska. Vad duktig du är!!